Hemma

Vet ni? Jag stannade. Lyckades lura mig själv att jag mådde bra efter idrotten, vilket jag märkte att jag inte alls gjorde precis innan matten. Dagen började dåligt, kom till skolan för att öva in det sista av passet, men självklart var salen upptagen så blev softe i omkläddningsrummen i över en timme. När dom andra äntligen hade slutat började vi plocka fram allt och så, sen tränade vi lite. Blev dock smått pinsamt när smygarn kom och kollade, haha. we love you baby. Passet gick sådär enligt mig. Var nog för svåra övningar för killarna? haha. Nej, men det gick väl okej. Efter lite improvisationer och så, fick vi högsta betyg av vår älskade Arne. Ingenting var dåligt enligt honom. Gött! Sen skulle vi äta, men äckelmat som vanligt så fick bli knäckebröd med ost. yummie! Efter det hade vi samhälle med Egil. Fast vi skulle ut till T och lyssna på någon som kom från bjuvs rikstad. Ja, jag skrev rätt, BJUV?!? hahaha. Men det var faktiskt kul! Och el-killarna är ju inte helt fel, haha. ;) Efter det var det mattelektion i 2 timmar, wihu för det och andragradsekvationer. Emelie älskar. Inte. Äh. Efter mycket gnäll om hur dåliga vi tycker vi är så var tiden slut och vi slutade. Kom precis innanför dörren nu. Är verkligen helt slut, både efter all träning och i halsen. Men är iallfall hemma nu :) Har ingen aning om vad som händer idag, mer än att jag absolut inte ska röra mig i onödan. Haha! Latefan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback