helt slut

Är helt slut i kroppen nu. Jobbet idag gick sjukligt segt. Heeerregud. Stod i DTn hela dagen.. Både skönt och inte. Slapp iaf höra alla jobbiga folk tjata. Slutade 7, var bara att sätta sig på cykeln och trampa till elineberg. Skulle hem till pappa och göra klart idrottsuppgiften. Tog inte så långt tid, så efter det åt jag glass i en annanas. Smakade pinacolada. Blandade känslor about it. Hahaha. Sen körde Ingela mig hem, får hämta cykeln på hennes jobb imorgonbitti. När jag kom hem tog jag en lång dusch, svinkalt ute ju. Sen pluggade jag & så. Nu ska jag strax bädda ner mig i sängen och nanna. Skolan imorgon. Mmmm. Har absolut ingen aning om vi har idrott eller inte? Har iaf pluggat inför provet och gjort uppgiften. Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om mer.
Kommer vara D to the ead imorgonbittit. happy me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback