BLABLA

för att..
jag är så trött på denna staden, detta landet, folken som bor här, hur det ser ut, ALLT.
vill bara bort härifrån. börja om liksom. allting här är så.. använt typ. alla känner alla,
alla har varit tillsammans med alla osv.  en ny start hade varit det bästa. 1,5 år kvar sen
kan allt här dra. så fort man vill träffa någon, är det för man ska ha sex och sen typ, hejdå?
det är verkligen så. vaaarför? grow up. fast, säger inte att det är fel att ha kk relationer eller så
men det blir alltid så automatiskt nuförtiden. äh, vet inte ens själv vad som är rätt och fel när jag
tänker efter så ska inte sitta här och låtsas vara duktig. vet ju själv vad jag säger, gör och vill..
är väl kanske inte bättre än alla andra egentligen? jag vet att det finns folk som kommer sitta och
läsa detta och tycka att jag är patetisk och gnällig. men tvingar ingen att läsa min blogg, skriver den
endast för mig själv. så, dra?

annars är flipsyde - trumpets en riktig soft låt.


Kommentarer
nenne säger:

du vet att jag håller med i allt du har skrivit i det inlägget. 1½ år, sen är det adios hbg.

2007-11-04 | 11:53:30
emelie säger:

ja. ciaaaaaaao hbg. :D

2007-11-04 | 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback