BABY

Vad är det med mig? Sur som en fuckin' gurka idag. Någon som har lust att maka me happy? Så sjukt störigt! Har kommit på en sak, ska från och med idag inte se framemot saker som är längre än en vecka framåt. Det blir aldrig som man vill ändå, lika bra då att inte ha längtat. Något jag dock ser framemot är helgen, (d) jösses, som det ska festas! på fredag vet jag inte riktigt vad som händer.. På lördag är det pardey baby. Hoppas på massa nytt nice folk! Haha, har kommit på att jag använder nice mycket. Jag som hatade det ordet innan? haha. En sak till som jag ska sluta med är att bestämma så jäkla mycket som jag ändå inte håller. Som att jag precis tänkte skriva att jag nog ska ut och gå en runda sen, men jag vet att jag inte kommer gå någonstans mer än ut med ronja ikväll. Ganska onödigt att stressa upp sig själv då. En sak till, kanske ska ta och skita i dig nu? Börjar helt ärligt bli riktigt trött på dig och hur konstig du är. Gissar på att du är precis som alla andra. Har jag rätt? Förutom allt babbel ska jag snart ta mig in i duschen, skönt det ska bli :D sen hade jag tänkt (nu börjar jag lova massa igen...) att jag skulle läsa ut min engelskbok. Som jag lätt kan rekomendera, den heter typ "So much to tell you." eller något sånt. LÄS! Tänk om någon riktig snygging kunde dyka upp, hade inte det varit underbart? Någon som prisonbreak, eller något. Jag hade inte bangat på att bli en stalker alltså. Haha! Äh, sånt händer aldrig i lilla Helsingborg. Eller, gör det? Hade varit perfekt. Såå, om du nu finns Gud. Kan du inte visa oss några riktiga boys som är lite tillgängliga? Haha, vad tror jag egentligen? Patetiska tjajor och tråkiga killar. 
(smygaren hade suttit fint nu, eller hur sandra och julia? hahaha. blond och villig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback