always and forever?

it all falls down. Är så trött på allt idag. Trött på skolan, trött på elever som inte fattar nånting och har åsikter som kan ta mig i röven, trött på lärare som inte planerar och lärare som blir sura på en hel grupp. Så trött på det kalla vädret, hbgs människor, att jag inte tar tag i viktiga saker & framför på er; killar. Egoistiska idioter. Förlåt, men det känns verkligen så nu. Skönt som sören att jag ska tillbringa min kväll med er, sandra, sofie och julia. Bara prata massa och mysa. Det är fan inte konstigt att man hamnar i sängen, gång på gång efter skolan. Allt blir ju vara fel? Allt skit kommer ta död på mig. Varför föddes jag till den jag är? Menar.. Kunde jag inte fått egenskapen; I dont care? Hade behövts nu. För jag bryr mig, alldeles för mycket. Från och med nu, är det jag som inte bryr mig.

You will see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback