alright babe

hejhej! Kom nästan precis hem från skolan. Riktigt seg dag! :| Fast imorse var ändå bäst, hahah. SÅ kul med skridskor och "hockey". Skrattade som fan. Älska min idrottsgrupp och älska idrotten. Sen satt vi kvar, käkade där&så. Kom lagom tillbaka till skolan, dags för samhälle. ALLTSÅ, som vi flabbade! Hahaha. Egil for fram ochtillbaka i hela klassrummet och skrek och hade sig. HAHAH. Går nte att förklara alltså. För er som går på Rönnowska, ni fattar vad jag snackar om. Sen hade jag matteprov :'( ÅHE. Fick nog inte ett enda rätt alltså, satt bara och kluddade lite på pappret. Efter typ 45 min lidande lämnade jag in skiten och gick till biblan. Fixade klart vår redovisning till imorgon, blir perfekt! Var väl klara halv4 någon gång. Sen har jag ätit fil med kanel <3<3<3 älska alltså! Nu ska jag alldeles strax plugga svenska, engelska/turism. Vid halv7 kommer plastie, så ska vi käka tillsammans. Ska sova hos daddi ikväll också :) Skriver mer sen. hajdooe
--
Du är så jävla patetisk, vet du det? Fyfan. Jag hatar dig, riktigt riktigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback