what a day

usch, vilken dag!
började med att jag gick upp i tid & allt imorse, perfekt dag tänkte jag.. men nejdå, så skulle det inte bli. kvart över 9 ringer min chef mattias mig och undrar var jag blir av. meeen, jag börjar 1o-19 idag, sa jag. men hade tydligen kollat på fel schema, för jag började 9. så jag fick slänga på mig allt, och cykla som en jude till jobbet. var där fem i halv 10. duktigt :D iaf, fick städa hela restaurangen. BLÖH. tog typ 2 h, sen fick jag städa där framme och sånt med. arh! iaf, till sist fick jag stå i kassan (: klockan blev mer och mer, och jag fick ingen rast, tack vare att massa jävla bussar kom med folk som skulle käka. greeeeeeeeeat! fick min första rast 2, när jag skulle haft den halv 12. gissa om jag var trött & IRRITERAD? blev värre några timmar senare, när jag insåg att jag inte skulle få min sista rast. blev så sjukt sur, as jobbigt att jobba utan rast. (ni som jobbar på mc FATTAR.) iaf, fick sluta i tid iallfall, 18:oo. cyklade som sööören hem, min mobil hade också detsuttom lagt av mitt upp i allt på dagen. när jag cyklade kände jag bara något hårt träffa mig, & SJÄLVKLART var det en jävla fågel.. bara att trampa hem, slänga sig i duschen och sen käka. nu sitter jag här och segar, ska snart gå och kolla lite tv. annars händer inte ett skit mer idag, :D gött! imorgon har vi servering, ganska soft. på tisdag och onsdag också, sen är alla lediga tors-måndag också ju. ska bli riktigt gött. även om jag jobbar fre-sönd. äh, det löser jag på något sätt (: annars i veckan blir det massa plugg, har så mkt att jag inte ens vad jag har längre. gooodi. äsch, :> inte många veckor kvar nu, SOMMARLOV. <3<3





vi borde kanske ta oss en funderare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback