lista

Tio första:

Första bästa kompis:

lisette <3

 
Första bil:

ingen ännu? (a)

 

Första kärlek:

hm?

 

Första husdjur:

hundis, sen marsvin också :D

 

Första semester:

till spanien, canarie öarna. var väl typ, 9 kanske?

 

Första jobb:
mcdonals's? :D haha

Första köpta skiva:

jag kommer faktiskt inte ihåg, säkert typ spice girls eller något

 

Första riktiga kärlek:

tim, lätt. <3

 

Första piercing:

öronen när jag var 3, har gjort fler i öronen men som jag har tagit bort. längre har jag inte kommit ;o

 

Första konsert:

aqua, HAHA. minns det som igår ;>

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

cider på valborg, mums.

 

Senste bilfärden:
hm.. kommer inte igåg :|

Senaste filmen du såg:

american pie - naked mile, igår.

 

Senast ringda telefonsamtal:

till sandra. :D

Senaste bubbelbadet:

ingen aning?

 

Senast spelade CD:

väääldigt längesen :o hah!

 

Senaste kyss:

plast? ;)

 

Senaste gången du grät:

igårkväll.. tyvärr!

 

Senaste måltiden:

kårv och stroganoff, :D:D

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

jadå ..

 

Blivit arresterad:

nix, tack gode gud för det.

Blivit kär vid första ögonkastet:

jaaa, alldeles för många gånger.

 

Fastnat med blicken i någons urringning:

händer ofta ;)  haha

 

Fått ditt hjärta krossat:
oja. vem har inte?

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

tyvärr, ja.

 

Haft ett one night stand:

nix :D

 

Busringt till någon:

minst 100 gånger (a)

 



Sju saker som du har på dig:

1. trosor
2. Behå.
3. handduk (på huvudet)
4. joggingbralls
5. linne
6. totteband? haha  
7. öronhänge :D  



Sex saker som jag har gjort i dag:

 

1.  jobbat.

2. hjälpt mamma med tvätten

3. suttit här.

4. solat solarium :D

5.  käkat pommes med sandra, go pratstund också <3

6.  tagit en lååång dusch.

 



Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

 

1.  min säng

2.  min dator

3. mitt smink/min plattång

4.  mina kläder

5.  min mobil

 



Fyra personer du kan berätta allt för:

 
1.  plast

2. min pojkvän

3. mina föräldrar

4. lisette

 



Tre val:

 

Blått eller rött:

rött, <3<3

 

Sommar eller vinter:

något pucko som svarar vinter här? haha

 

Choklad eller chips:

både och? (a)

 



Två saker att göra innan du dör:

 

1. reser runt heela världen, flera gånger om

2. LEVA LIVET! :DD

 



En sak som du ångrar:

 
tänker inte skriva det här, men ångrar det så enormt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback