jobba

jobbat hela dagen idag.. gick väll okej :) skönt att både sandra, julia och annika jobbade, äälskar att jobba med er! fick dock GÅ hem, eftersom min kära cykel gått sönder igen! så nu måste jag beställa ännu ett hjul, (som kostar 7ookr) KÖP ALDRIG EN KRONAN CYKEL! tyvärr älskar jag min föör mycket, så köper hellre nytt hjul än nu cykel, thi. jepp, sitter vid datorn nu och segar. vet inte vad som händer ikväll - är faktiskt inte sugen på att göra något. (ovanligt?) men får se.. sandra och dom kaaanske lyckas dra med mig någonstans, vem vet? :) annars blir det hemma kväll. börjar jobba vid 1o imorgon, till 7 - så är inte speciellt sugen på att röra mig så väldigt mkt. haha! nu ska jag checka om där är något bra på tv idag :D  ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback