glada moi, inte

är sjuk, tråkig och allmänt sur idag. blöh! längtar efter att få komma till skolan imorgon, ska bli sååå skönt.
imorgon händer mycket roligt, jag och elin får en heelt ny as fin dator, med massa saker till.. jag ska till skolan
(haha, låter nog bra) ska dock ha nationella.. men det löser sig. ska till väla med lisette, fika och sånt mys. + att jag ska kolla efter en fiiin mobil (: men dom jag vill ha, finnas typ bara i 3 och det vill jag icke ha. ischisch. vi får väl se.
som sagt,  jag vill att det ska bli imorgon! haha. oooooch nu är det typ, 4 dagar kvar tills jag får träffa tim igen. :)
han är säkert vääärsta negern :o vill jag också vara. men gör inte så mkt åt det, skit fint väder idag.. men har inte
orken till att gå ut och lägga mig i solen. vill bara vara ensam på mitt rum och kränga massa skit.

men joooo, så positiv jag är. ah, jag har mina skäl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback