a long way

idag har jag..
varit i skolan, fick reda på engelska nationella. fick vg, blev såååååååååååååååååååhär glad! :D sen hade vi spanska prov, gick inte alls så bra som jag förväntade mig.  på idrotten sprang jag bip test, fick MVG. hade jeans shorts på mig iskolan idag, utan leggings elr strumpisar - gissa om det kändes fel när jag märkte att det ösregnade? jag hatar sverige! weeehi. när jag kom hem var jag heelt död, så jag la mig i soffan med chips och cola några timmar (a) vid typ 6, käkade jag och sen fixade till mig och gick till gina. dom öppnade ju idag, elr något? var iallfall sånn öppningskväll idag, 20% på allt! :) nya favvo affären, jadå. köpte en grå klänning, jäätte söt! ett par rosa trosor och en vit typ, jackshort saks med puffarmar. kom typ precis hem, så nu är det bara att plocka fram skolböckerna och ta tag i dom lite viktigare sakerna.  vet ni? vi hörs :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback