sun tan (n)

hejsan :)

igår var väääärsta stressedan, så hann inte skriva. men jag gick iaf i skolan, sen hem, köpte hår till hårförlängningen :DDD längtar! sen pluggade jag, var på väla. pluggade med sandra och julia och ja.. lite annat. hade engelsk prov idag, gick inte så jätte bra dock + svenska redovisning. VÅR var bäst, finns ingenting mer att säga. ;p sen hem, softade till typ 4. sen ner och gjorde sol dusch. och neeeeeej, det blev inte ALLS bra ska jag säga. 1. heeelt prickigt, ser ut som jag har fräknar ÖVERALLT. 2. inte alls mkt färg.  tack, för brun utan sol hemma, och tack för att solen börjar titta fram så man kan bli äkta brun.  så skönt det hade varit. har vääärsta träningsvärken, blöööh. simmade idag på idrotten, 40 längder på 25 min. bra tjejer :) fick mvg! :)

nej, nu ska jag fixa mig och lite så. kalas för mamma ikväll, vad som händer efter det har jag ingen som helst aning om! RING!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback