påarp

är hos älsklingen nu :) hihi. har precis käkat och så, nu pluggar han och jag nördar här. ska snart till väla och köpa fotbollsskor till honom ;D sen till familia och hämta åsa.

hade servering idag för första gången på rikttigt, var faktiskt inte alls svårt, tvärt om roligt :D  jag och nathalie fick rektornas bord och ett annat..

imorgon är rw lediga :) gött, arå!  ska vakna upp med älsklingen, mysa med honom till halv 1. ska möta sandra och julia i stan då, så ska vi käka lunch på esspressan, mysigt :) sen ska jag hem, gå och träffa tim vid guld (precis nedanför mig, haha) så ska han klippa sig. sen ska vi hem till honom och nanna igen.  nu ska jag lefta,
PUSS.



ännu mer vår väder idag, herregud sååå skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback