my life

godkväll all people out there.

igår mös jag och älsklingen hela kvällen hos honom, kollade tv, käkade gott och sånt. :> sen sov vi, jag mindre bra men så kan det vara :o haha. sen skolan idag, dansade hiphop på idrotten, riiiiktigt kul! haha ;p trots att emma skrattade åt mig :\  undrar varför? jag som var sååå duktig, haha. battlade mot varandra också, trodde det skulle vara tråk. men var faktiskt jätte skoj :) annars var skolan som vanligt, ganska seg alltså.. sandra och julia har fått någon noja om att fasta också, så någon mat för dom i maten blir det inte på ett tag. usch! bananer käkar dom endast, till solen gått ner. förstår inte hur dom kan alltså :o (inte för skolmaten är någon hit, men ändå liksom ..)  etfter dansen fikade jag, sandra och julia på alexandra. jag käkade jurdgubbstårta :D och dom drack chokcoffee, elr ngt..  den var iaf. riktigt god :} sen stack jag hem, hämtade pengar och så.. sen cyklade jag och elin till tasty house och köpte nötter och godis. sen vid sex kom alla gästerna, alla och alla iofs.. haha! typ släkten.. jepp, så käkade vi och så. firade fredrik! :DD nu är jag hos min kära pappa, sitter här vid hans nya fina dator. (den är faktiskt jätte fin!) hihi. ska snart gå och lägga mig, hade jag tänk.. 8 timmars arbetsdag väntar imorgon, piuh. så trött på mc! det är ju tur att dom skriver upp när jag ringer och säger att jag inte kan jobba liksom. :s ringde idag vid typ kvart över 5, när jag skulle börjat 4 och undrade var jag va. hallå liks? haha.

tänkte vara flitig idag och skriva en lång blogg, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om bara..
skolan: funkar väl? just nu hatar jag parapeten och att laga mat :\  och är SÅÅÅÅ glad att jag inte ska jobba inom restaurang branschen när jag blir stor. men annars funkar skolan faktiskt väldigt bra :) har inte haft några större problem på rönnowska, vilket man kanske kan förstå ;) meeeen, tro nu inte att rw är värsta softish.. för ickedå, inte hotell och turism iaf, :o plugg plugg plugg!  ...
hemma: jorå, förutom en störig lillasyster så äre perfecto! och jah, fredrik som ska opereras vecka hm. 1o? elr.. 11?  vet inte riktigt.. alla väntar i spänning om hur det går, känner på mig att allting kommer gå jätte bra!
jobb: trvis.. men känns som jag jobbat liiiiiiiiide för mycket, actually. får dra ner på det lite, iallfall denna månaden. får klara mig med lite mindre pengar, hellre det än att stressa ihjäl mig. behöver min fritid mer än någonting annat just nu, känns det som.
kärleken:  vad kan man säga? snart ett år med min älskade pojkvän.. det säger väl allt? jag älskar dig, <3
kompisarna: ah, en kategori jag önskar vore bättre.. försöker verkligen, men just nu oroar jag mig alldeles för mkt för fredrik. men ni ska ha ett stort tack, som finns kvar vid min sida, trots hur jag har behandlat er. ni är mitt syre, och kommer alltid att vara.  plast & gudarna, ni gör mig hel och lycklig. tim, inte bara en pojkvän utan också en bästa vän! vv tack gubben. lisette, en gång bästisar, alltid bästisar? såå glad att du och jag fortfarande har kontakt och jag hoppas den blir bättre, för jag saknar dig sjuekt. <3  ni andra, ex. klassen, lina&co, och dom andra, tack för ni finns och gör mina dagar roligare :DD <3

sådärja, då fick jag det sagt! haha. min vilja ha lista kommer nu också, för alla intresserade (?) :|
♥ mobil, snälla ge mig? (a)
♥ piercing och tatuering - vilket säääkert lär få vänta ett tag till med, iaf tills jag har tillräckligt med pengar..
♥ pengar, till en resa, var/när/hur är än sålänge hemligt ;>
♥ fler underbara söta klänningar!   älska älska älska ..
♥ ett par svarta pumps, ett mååååååste.  tur att mammi finns :) måste bara hitta ett par också? :s ih.

nä, nu känns det som jag fått med det mesta.. vi hörs! 
natti och taffsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback