mcdonald's lifer

nyss sminkat mig lite, sitter hos pappa och nördar lite.. ska jobba om typ två timmar.  öööörk!  1-9. så segt. mcdonalds har fått sån egen hemsida, där man kan kolla schema och så, tufft faktiskt :> haha! satt uppe alldels för länge igår, vid datorn. blir så seg av det dagen efter, som någon jädra bakfylla, HAHA. uschnej. men kändes viktigt att göra det igår, behövdes talka - mer säger jag inte. och det är upp till mig nu, jag vet.. äh, orkar inte vara deprimerad och sånt nu. upp med humöret emelie! :D skönt att sandra också jobbar idag, så slipper man jobba själv :D ikväll har jag ingen aning om vad som händer, ska nog sova över med min älskling iallfall <; får se vad vi hittar på, slutar ju ganska så sent så. nästa helg vill jag festa! jag ska festa! :):)  jag och pappa satt vid frukostbordet innan och pratade om prag, som vi ska till den 30/6. kommer säkert bli jätte kul (: massa shopping iallfall ;o grh. 

nä, nu ska jag ringa och kolla om min underbara pojkvän är vaken (vilket han säääääkert inte är) haha! 

sär vi, haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback