varför?

uuh, är helt trött och sliten! jobbade hela dagen igår, jobbat idag, ska jobba imorgon och dom frågade om jag ville jobba på lördag. :/ är tröööött på det redan, fick schemat igår också.. bra tider faktiskt! plast kom till donken igårkväll lagom till jag slutade och regnet VRÄKTE ner, hahah stackare. philip satt också där och väntade på att jag skulle sluta. :) efter det cyklade vi allihopa ner till stan, gck och köpte godis och chips, sen kollade vi fjorton suger och hata göteborg. IGEN!! haha. men älskaaar dom, speciellt hata gbg. wiiih! nu ligger jag i sängen efter några timmar på jobbet, tar det bara lungt och så. mamma kommer strax med lite mat :) muums. ska käka, duscha och fixa mig, sen med pappa och käka lite igen ;b haha! jeep. ikväll har jag ingen aning om vad som händer, tror faktiskt att jag ska ta der lugnt ikväll :D skriver mer sen iallfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback