promenad

blev pizza idag :D mums! efter det stack jag ut med julia och sandra. gick en lååång runda, först satt vi lite i min fina trädgård, sen gick vi till gröningen, satt vid hif bryggan och sedan vidare till fria där vi också satt ett bra tag, med chirre och lerre. älskar att vara tillsammans med er, kan verkligen snacka om allt med er & ni finns alltid där när man behöver det, och det bästa av allt med er är att ni alltid får mig att bli glad när jag är ledsen eller sur.. ALL KÄRLEK TILL ER <3. fridaaay kommer bli så sjukt roligt :) wiiih. longing. annars blir det lugnt ikväll, och imorgon också. ska handla lite stuffs och så! skriver kanske lite senare, nu ska jag glo film igen. kollade förresten fjorton suger innan, älskar sånna filmer! typiska fjortisfilmer, men ändå.. haha! vad tycker ni om för filmer? :D


Kommentarer
emeliie , säger:

hejhej, designen hittils är jättebra!men, jag tänkte bara svara på din fråga om filmer. och jag gillar sånna som dej . (:
har du sett Säg Att Du Älskar Mig ?
om inte, gör det! kanske skulle du gilla den.
ha det bra ,

2007-06-19 | 21:56:40
Bloggadress: http://typemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback