mys

iiiiiih, världens mysigaste kväll igår :D jag, sandra och julia fikade först på beleza, satt där ganska så länge.  efter det gick vi en runder lite, köpte nötter och skit.. sen gick vi på biu & såg potc. (pirates) den var skit bra, (kaanske lite väl rörig för mig) det enda som var dåligt var den halvtimmen dom bara slogs. HATA! haha. sen gick vi allihopa hem, var väl hemma vid 1 cirkus.  tack för igår, ni är bäst! INTE NOO, MEN NOO.

har typ inte sovit någonting alls inatt, pgr. av mitt jävla knä och arm. SUG. fick iallfall lite sömn, och nu är jag pigger. skulle egentligen solat vid 11, men där fanns inga lediga soltider på heeeela dagen - så det sket sig. ska sola imorgon istället :) så nu sitter jag bara här och glor, blö blö.. ska snart duscha och fixa mig, sen träffa tim idag. tror han ska sova här inatt också. vi får väl se :) senare ikväll får vi se vad som händer, vill göra något iallfall. dock inte retro iallfall! orkar ikke det. haha.  nä, nu blir det en varm duschning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback