17 år :D

grattis sandre, som fyller 17 år idag :'D OCH vi som skulle ha fete fest idag, allt var perfekt. men såå säger dom att lokalen har blivit uthyrd! möööh. kan det bli värre? vi är alltid så sjukt sena ute alltså, nu får vi skylla oss själva.
IDAG = sandras födelesedag och vi vet inte hur vi ska fira den. jiiiippi. jag vill till steakhouse :D tah. vi får väl se.. skulle egentligen jobbat idag och igår, men mamma ringde dit. klarar inte att jobba när jag mår som jag gör nu, elr när det är som det är nu. iaf, hoppas på en lyckad kväll på ett eller annat sätt. förresten, skolan är typ slut och vi har inga prov/läxor kvar. GÖÖÖÖÖÖTT (!) har fått reda på dom flesta betygen också, och änsålänge ser det bra ut. är riktigt nöjd, hoppas bara jag orkar 2 år till. :o yeas,
idag - hm. fira sandra hoppas jag :D
söndag - tim? <3
måndag - skolan, 9-1. ska vara på gröningen hela dagen :) 
tisdag - lediga :D shopping. retro? (kommer inte ihåg vilken dag det var.)
onsdag - leeeediga! retro? 
torsdag - skolavslutning. sen hem till karolina och fika i äholm. sen PAAARDEY all night long!
fredag - SOMMARLOV FÖR FAN. <3<3<3<3<3

lite värme och sol är det enda som fattas nu..  

Kommentarer
alltkretsarkringoss.blogg.se säger:

grattis grattis :)

2007-06-02 | 12:22:46
Bloggadress: http://alltkretsarkringoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback