smekt

igårkväll hade jag absolut ingenting att göra, ALLA segade. men så frågade lina och frida om jag ville med dom till fabriken och kolla något reagge band. alltid kul tänkte jag och följde med. vi var tillochmed så duktiga att vi gick dit, och hem. när vi väl var där så vågade vi inte gå in, haha. inga kommentarer om varför.. så vi drack lite cider och softade utanför istället. sen kom några som dom kände, så vi gick in med dom. hann höra typ 2 låtar, sen var det slut. så vi fick gå tillbaka till stan igen.. vi gick hem till lina och sotfade med vattenpipa och malibou :D älska <3 var hemma ganska tidigt, eftersom jag är halv sjuk. men var en mysig kväll! <3<3

idag ska jag nog till v ä l a. med schvillan (: mer vet jag inte.. ska iallfall det riktigt lugnt idag också så jag kan bli friskis och svettis snart! nu är det bara ungefär 5 dagar kvar till hbg festivalen. wiiiih! känns inte lika kul att jag ska jobba varje dag 9 timmar bara.. men det lösår saj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback