smeg

dom senaste dagarna har väl inte hänt allt för mycket. i förrgår var jag först i stan med lisette och sarah. planerade massor om festivalen och sånt najs! wih. sen gick jag hem och så, sandra och julia kom hit. så gick vi till stattena, mcdonalds. haha!  snackade massa massa <3<3 älskar er! sen gik vi neråt mot stan igen. igår jobbade jag 12-15:15 bara iofs.. men det var ändå tillräckligt jobbigt, kändes som 9 timmar. sen stack jag hem, käkade och så. och kvällen spenderade jag at schvilie's house, du är bäst. <3 var väl hemma lite över 12 elr ngt. somnade direkt och vaknade därför typ 8 :o ish. men somnade om till typ nu, så det är lugnan. idag har jag inga direkta planer. ska ta det lugnt, fixa mig och så. sen vid typ 3 elr ngt ringer nog lisette, så ska vi fika/äta något. sen ikväll blir det nog bara softning, börjar jobba 9 imorgon. (9-4) måste ju vara pigg, 3 dagars helsingborgsfestival med festande och jobbande på dagarna väntar. frågan är, kommer jag klara att festa sören i det, och sen gå upp och jobba 9 dagen efter? det återstår att se.. nu ska jag fixa lite på rummet, och sen fixa mig själv lidee.  hasta la vista, sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback