onödigt

shit, så deppig man kan vara :/ fan emelie! ryck upp dig nu.. det mååste vara vädret alltså, för allt känns helt hopplöst och tråkigt. jobbade idag, efter det softade jag hemma, och kvällen har jag tillbringat med david :) fikade och sånt. plast var också nere en runda, som jag saknar er alltså! känns som evigheter sen vi sågs.. fast det var typ, i förrgår eller något? behöver er just nu! ni är bäst på att få en på bra humör. skulle egentligen festat ikväll, vet tillochmed två fester! :o (väääääldigt ovanligt i helsingborg för tillfället..) meen, icke. känner mig inte ens sugen. därför blev det ännu en soft kväll. hade tänkt gå och lägga mig snart, har en massa jag skulle vilja prata med någon med om.. meeeen nej, får vänta tills imorgon. just nu, önskar jag inget hellre än att få åka utomlands alltså. bara komma bort, få uppleva massa, sola, festa, umgås, bara leva! inte se regn 24-7 och typ det roligaste på dagen är när man typ, kollar film med någon eller fikar.. blö! fast mysigt med fikande också (:(: men nu vinner faktiskt solen över fikan.. tyvärr!

hur kan man sakna något så mycket? jag fattar ingenting själv.. DETTA ÄR SJUKT! tänker på det heela tiden, verkligen.. fööörsvinn! snälla? allt blir bara skit ändå. gah, jag blir helt frustrerad. ibland blir jag så jävla trött på mig själv.. någon mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback