life

är dålig på att uppdatera nu för tiden känner jag.. men har inte haft något speciellt att skriva, har jag inte nu heller men kände suget på att få skriva lite. haha! jahapp, i veckan har det inte hänt speciellt mkt. fyllde år i måndags, så fick massa pengar och sånt då. :D käkade med pappa, ingela och elin på haket, sjukligt gott! sen på kvällen grillade plast här i vår trädgård. var mega mys! igår var jag i stan med lisette och sarah, köpte lite underkläder, smink, skor & sånt nyttigt ;p idag har jag spenderat dagen med lisette igen :) vi fikade på mezo sen gick vi hem till henne. softade där med hennes två katungar, waaah så söta! och så checkade vi på resor. jag, lisette och sarah har nämligen bestämt att vi ska resa i slutet av december  - början av januari. vi är sugna på egypten eller marocko.. någon som kan tips om vilket land som är bäst? :D har hittat ett hotell i varje land som verkar grymt fina, båda all inklusive som vi ville också. så som sagt, har någon varit i något av länderna så berätta gärna lite om hur det var :) nu har jag 4 dagars jobb framför mig. 9 timmar alla dagarna! låter det bra? NEJ! orkar egentligen inte alltså.. men har räknat ut hur mkt pengar jag får i augusti om jag jobbar alla 107 timmar denna månaden, och den lönen tackar man inte nej till, så ska kämpa mig igenom dagarna. i will fix it!

just nu saknar jag några personer väldigt mycket. dom första är självklart plast. åh! en dag utan er känns som evigheter nu för tiden. längtar som fasen till studenten alltså! då jävlar är det vi föralltid ;D haha. p l a s t i c. sen saknar jag även två andra underbara människor. kan dock inte skriva deras namn här, hade blivit för mycket tjat och gnäll då. men känner dock att dom två människorna betyder sjukt mycket för mig fortfarande.. och det känns skit att det ska sluta som det gör, ibland. men jag tackar för tiden jag fick med er, och jag kommer aldrig någonsin glömma, hur illa ni än gör mig.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback