klockren bild

igår var sjukt mysigt! sandra, sofie och julia <3<3 dom stack till donken och köpte frysta muffins, jag cyklade och köpte havremjölk choklad, och gjorde kaffe. sen softade i min trädgård. verkligen mysigt! när det blev kallt, gick vi upp till mig och kollade på material girls, ganska okej film.. :D sen stack dom, och jag nördade mig framför datorn (h) haha! nu är jag vaken, och klar.. ska cykla till jobbet om en kvart :/ jobbar till 7. så sex timmar  (: är ganska lugnt! bara dom har folk så det räcker, så man slipper springa runt och stressa hela tiden. när jag kommer hem har jag ingen aning om vad osm händer, ska inte jobba imorgon så kanske hittar på något :) vi får väl se. är sugen på att sticka till gbg nu, får se om vi gör det då när spårvagnspojkarna ska dit, hade varit najs. :D nu ska jag lefta, puss.
image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback