i love ya, i freaking fucking love ya

najs kväll igår! wiiiih. förfest hos mig, danski musica, malibou cocos och pineapple. great!
sen vidare ut, vet i fan vad vi gjorde dock? haha. falafelhouse toan, norra hamnen, gröningen -cider&öl,
virvelvinden, mando, dans utanför steakhouse och harry's! omg, hahah. såg inga, och då menar jag verkligen
inga som jag känner igår, bara massa minis. jo, träffade philip och emil, david, ott och eklund. najs! dans
under my amburella, hahahah. ack ack! nu ska jag fixa mig och sånt, sen jobba till 7 tiden. hem, käka, fixa mig
och sen på skiten igen, denna gången hos lina :D lisette ska också med, tror jag? hihi. uppdaterar mera senare! 

Kommentarer
paula säger:

Du är alltid full :D haha

2007-08-01 | 17:56:13
Bloggadress: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback