don't let me forget that bones are beauty

helt allvarligt. vad fan sysslar jag med? allt går över styr just nu, ALLT. kan inte kontrollera någonting. önskar att jag inte hade haft dom äckliga blåsorna i munnen och halsen, så jag kunde jobbat. hade varit riktigt skönt att få stressa av sig lite, och bara slippa tänka. dom människorna som jag behöver allra mest finns inte här just nu. jag orkar inte! inte jobb idag, inte jobb igår :( nu sitter jag här och deppar, med 6 timmar simpsons avsnitt framför mig. DET är iallfall bra! (y)  känner mig sjukt svag just nu, svag för allt, och ensam. varför gör jag det egentligen? och varför skriver jag det i en blogg jävel som ingen ändå läser? är jag såå svag? fan heller!  allt får gå som det går nu, jag är 17 år och ska fan i mig leva livet. ge mig vintern 07-08 och en resa till marocko eller egypten. najs!

Kommentarer
denise säger:

jag läser dig blogg, varje dag! :)

2007-07-21 | 15:31:47
Bloggadress: http://denisemathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback