till pappa over the weekend!

• hejsan alla fetto :D
har var jag i skolan, haha. hade som vanligt spanska, engelska, matte, svenska och sen idrott, som jag inte var med på. ;p ont i knäet så cyklade till hm en snabbis istället, baaarn kläderna är så fina :) önskar jag hade haft pengar .. hm, borde egentligen haft (a).  aja, kom nyss hem och ska strax ut med roneja. sen packa och åka till pappa, hela helgen :) ikväll blir det fest, kanske? :D vi får se. hoppas på att träffa älskling, <3. (tack för igår, mööjsigt.)  imorgon blir det shopping med lisette, sen jobba och plugga/nanna. och på söndag, jobbish heeeela dagen. jippi! :|    nu ska jag leftis.  PUSS!   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback