dalhem by night.

godmorgon sverige!
blö, så trött jag är..
gårdagen började med att jag satt hemma typ till 9 och väntade på att min kära pojkvän skulle ringa så vi kunde sticka till festen :) så koom dom väl hit typ vid halv 10 elr ngt.. så fick vi skjuts till ferren på dalhem. mötte alla där och började festa. ganska så kul :) heeelt konstigt, skit blandat folk. kul att träffa vissa som man inte sett på länge iallfall! :D plast stack tidigare :/ jag och tim åkte väl hem typ halv 1  elr ngt :s kommer inte ihåg.. sen nannade vi.

nu, idag.. har jag och tim bara softat, :D sovit och så. båda två mådde ju sådär imorse när vi vaknade så xD haha. mcdonalds ringde, ska jobba 2-9 idag.  BLÖÖÖÖ! men behöver verkligen pengarna så .. imorgon 12-8. och har prov på måndag,  faaaaaaaaaaan! det kommer gå åt h. menmen, löser sig väl :) älskling ska också vara duktig och jobba idag, på bröllop. thi!  aja, nu ska jag leeeeeeftisa, sminka mig och så.  (Tack alla för igår!) höres!

/ emelaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback