two hopp this time, dada

Godmorgon.
Vilken natt, säger jag bara! Herregud. Igår när jag gick och la mig, kliade det som fan på magen och halsen, men jag tänktei nte så mycket på det utan kliade mest tillbaka. Sen somnade jag. Vaknade av att jag hostade som fan & var helt konstig i halsen vid 6 tiden, så jag gick upp för att dricka och gå på toa. Så kollade jag mig i spegeln, och får väärsta chocken. Hela jag var täckt med massa typ bölder och röda märken. ÖVERALLT! Värst var det på rumpan och på underarmarna. Kliade som fan och såg riktigt hemskt ut. Väckte mamma,  var på väg till lasarettet, men jag vägrade så mamma mekkade ihop 12 tabletter till mig. Drack det och gick och la mig igen. Blev helt cp av tabletterna, allt blev typ svart. Men jag lyckades somna iallfall, och när jag vaknade nu imorse så var ALLT borta. Inte ett enda märke kvar. Konstigt som fan! Men skönt ändå, hade ju inte varit så kul att fira nyår rödprickig. Men nu till den stora frågan; Vad var det för skit?! gah. Jag käkade typ ostbågar innan jag gick och la mig, kan ha varit dem.. Jag gråter då, seriöst. Älskar ost ju. :$ haha. Får testa käka det igen, och se..

Nu är jag iallfall uppe. Ska strax äta frukost och sen gå ner och sola. Skönt. Efter det ska jag inom HM och lindex, köpa hårfärg och lösnaglar tills imorgon. När jag kommer hem blir det hårfärgning, dusch, brunutansol, färgning av ögonbryn och lösnaglar. Sen är jag klar inför imorgon. Nästan? Spriten (?), kläder, skor, var vi ska vara och lite sånt smått  ska ju också fixas.. haha. Hörs senare!


Patrik, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback