tjejer, dags att stå upp för er själva.

Sitter med ett stor glas Oboy i handen.
Har levt allt för bra på sistone, jag vet det själv.
Dra ner på allt hade varit det bästa. Jag vet jag vet jag vet.
Kan bara inte.
Tankarna och viljan finns, men orken och styrkan saknas.

Satt och pratade lite allmänt med min kära soulmate innan, ja även nu.
Men iallfall så snackade vi lite om allt möjligt, precis som vi alltid gör.
Nu jävlar, bitchen, kyliga och råa emelie ska visa sina bästa sidor.
Du får vad du förtjänar, så är det.
Annars handlar allt om sex sex och återigen sex.
Förut handlade det om hur måga man strulat med,
nu handlar det om hur många man legat med.  Blir så trött.
Okej, alla som haft sex vet att det är skönt & allt detdär.
Varför har man sex? Jo för sitt egna vinnande, ingen annans.
Därför spelar det ingen roll hur många man legat med och inte.
Det är inte fel att ha haft sex med många, gillar man det och vill ha det
så fine. Men snälla, spring inte runt som värsta fjortisen och berätta det
för alla. För vännen, då hade du det inte för ditt egna vinnande, utan för
att få ännu en kille/tjej på din lista att snacka om. Det är inte status att
ha haft sex med många, bara en fördel för dig själv.

Sen alla som har bilder på sig själva, eller filmat sig själva.
Låt dem göra det? Det är väl inget fel med det?
Vill man skicka en film på sig själv till sin pojkvän så ska man få det utan att bli kallad hora?
Gör killen en film till sin tjej, är han ingen hora. Varför är det då såhär?
Vi, tjejer borde stå upp för oss själva lite mer. Vill vi skicka en film till vår pojkvän,
så ska vi göra det och skita i vad alla andra säger. Vill jag lägga ut en bild på min
rumpa på bilddagboken, gör jag det. Kalla det vad ni vill, hora, vill ha uppmärkssamhet,
konst, självsäker. Jag bryr mig faktiskt inte. Jag gör vad jag själv vill, och vill ni inte se det,
sluta då besöka mig. 

Ursäkta mitt möjligen anfall.
Men någonstans måste det väl finnas nån som håller med mig?

Kommentarer
fanny säger:

AAAAAAAAAAAAAAAFAN STUMPAN! totally right!!!

2007-12-05 | 22:36:21
Bloggadress: http://www.nogg.se/fanzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback