SISTA SKOLDAGEN

Godmorgon!
Tog en jävla tid för mig att komma upp idag, haha!
I wonder way.. Jaja, är iallfall uppe nu OCH fixad.
Klänning på och allt, ojoj. Sista dagen ju, lite fin måste man vara.
Håret däremot, det står åt alla håll och kanter, men jag är glad ändå.
Ska cykla om en kvart cirkus, måste först gräva fram något som jag kan bjuda min älskade klass på idag. Vi ska nämligen ha en STOR kakbufé. hahaha. Det är så typiskt Rönnowska, kakor kakor kakor och lite mer kakor? Men vem gillar inte kakor liksom? Jag kom på en sak till som jag borde önskat mig i julklapp, PARFYM! Har ingen som luktar sådär, wow. Kan bero på att min wow parfym blev snodd. Hm.. No names! Kanske hinner skriva till det på min kära önskelista till tomtis. wihi. Nu ska jag ta min saker och lefta mot skolan. Ha en bra, SISTA skoldag vänner.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback