ONSDAG

Får panik. Vilken jävla dag alltså.
Skolan sög röv.
Har cp ont i min mun.
Det regnar och är äckel väder ute.
Jag har ingenting att göra.

Hade planerat att spendera dagen i stan på jakt efter jacka, jeans och skor.
Mina planer ändrades ganska snabbt när jag insåg hur vädret var.
Sverige, dra åt helvete!

Kollade en film på geografin idag. Riktigt bra var den.
Om jag bara kunde komma ihåg vad den hette..
Var något med gladavägen.. Eller nej.
Iallfall så handlade den om en doktor som sade upp sig från sitt jobb efter att en
flicka dött. Så åker han till Indien för att bli upplyst, där han senare i filmen blir doktor
igen, på en gratisklinik. Så blir en en del av folket osv. Jätte bra film.
För er som inte orkade sitta kvar & se klart filmen idag, too bad for you.
Snacka om R E S P E KT. 

Den enda gången jag ska gå utanför min ytterdörr idag,
är med ronja ner till seven eleven och köpa chips.
Hata är ett starkt ord.
Men just nu finner jag inget bättre ord att beskriva allt runtomkring.
Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback