Lussevaka

Sitter i skolan nu.
Har geografi. "Du satsar på MVG, va?" Sa precis läraren på mitt & hennes betygsinfo.
Härligt!

Idag är det L to the ussevaka som gäller. Kommer bli galet people!

Igår sov sandra & julia hos mig, var riktigt mysigt actually.
Kollade tv & mös.. Somnade dock inte förrän väldigt sent inatt :/
Inte bra med tanke på att jag ska vara uppe hela natten..
Men det fixar jag, peppad som F.

Sitter och kollar på film nu, handlar om en skola & rektor.
Faktiskt bra film!
Den är väl slut nu snart, antar jag.
Då ska jag hem, prata lite med mami och sen köpa skor.
Efter det sova, sen fixa mig.
Resten får ni reda på imorgon, förmodligen.

Ha en bra lussevaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback