julkaos

Kom precis hem från väla. Piuh! Skönt att vara hemma, kan jag säga. Så sjukt mycket folk alltså. Fyfan! Märks att det är lön idag, haha. Fick köpt nästan alla julklappar, inklusive en klänning till nyår och julafton & en piercing till mig själv. Träffade 91an baby också, haha. Tillochmed ett hej fick man. Men kanske inte så konstigt sedan knutpunkten incidenten, hahaha. Fyllesnack! Aja, ska snart packa och sen kommer dadi vid 4 och hämtar mig och elin. Blir nog en lugn kväll, känns så just nu iallfall. Min hals känns som taggtråd och som jag svalt en hel bulle, eller nått åt det hållet. Jobba imorgon 11-19. SUG! Men gött med pengar iallfall. Packning nu då, skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback