julafton

Godmorgon!
Nu är jag vaken och nyduschad, skönt. Ska snart göra ve mig och så. Ingelas föräldrar kommer redan vid halv 1, haha. Har aldrig firat jul så tidigt innan. Men bara positivt enligt mig. Denna veckan är fett rörig i mitt huvud.. Hm.

Måndag: Fira julafton hos dadi, sen träffa P? sen hem igen och fortsätta fira vid 11.
Tisdag: jobba 11-15:30, sen fira jul hos mami. & sen antingen muf fest eller Patrik.
Onsdag: Äta hos mormor, hinna till väla & stan och Patrik om det inte bli ngt på tisdagen.
Torsdag: Jobba 11-18:30 tror jag. sen?
Fredag: Jobba 11-18:30 och sen fira julia som fyller 17. <3<3
SEN ÄR JAG LEDIG OCH DET ÄR HELG. längta!

Hoppas ni allihopa får en bra julafton. I know I will.

Och Patrik, du betyder jätte mycket.
24/12-07 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback