It's christmas time

Godkväll!
En lång dag idag, precis som jag tidigare sagt. Jobbet gick riktigt bra den första halvan, resten var bara skit. Helt ärligt, jag blir riktigt förbannad och trött på folk ibland. Jag menar, ni är fan vuxna människor! Ska man slänga ut dem kommentarerna och angklagerna rakt ut i luften när man är vuxen? Och jo, Mcdonal's kan "styas" av unga människor. Det går hur jävla bra som helst, faktiskt! Och försök ni, men ni kommer inte lyckas. Kommer inte komma nånstans alls. Gästen har alltid rätt. Fuck you.

När jag kom hem från jobbet slängde jag i mig mat snabbt. Sen på med joggingbrallsen & tjocketröjan, cyklade till Godishörnan och mötte alla dem andra. Kollade film, Mr books? Eller nått. Den var iallfall bra! Kom hem för en liten stund sedan, och nu ligger jag i min sköna säng. Inatt ska jag sova, wihue. En dusch nu skulle inte skadat, haha. Får vänta tills imorgonbitti med den delen, så är det när man bor i lägenhet. Allt kan ju inte vara perfekt? Skämt åt sido.. Imorgon är det sista dagen i skolan detta året. Scary! Sista dagen på höstterminen i tvåan. Föralltid. Tiden går läskigt fort nu alltså. Men jag lever.

Försöker fundera ut några bra nyårslöften. Hm. Ett vet jag iallfall;
Bli mer hälsosam. = inte äta lika mkt skit, & börja träna regelbundet igen. Blir bäst så, det vet jag själv. Även om det är jobbigt.. Nu sitter jag och väntar på att baby ska komma hem från sin "runda" så vi kan snacka klart, och jag sen kan somna in skönt. Morgondagen är så gott som planerad? Ehm, ja? Skolan till 11, sen hem och fixa lite väl? Kanske ska med till DK, med my lovely class. Hade varit riktigt skoj! Senare är vi bjudna på lokalfest. JAA, ni ser rätt! Lokalfest. Inte ofta, längre. Var, varför, när och hur återkommer jag med. Är ännu hemligt. Inte pgr av att folk ska komma dit, utan för det är för en viss människa. JAJA, nu försade jag mig? Du läser väl ändå inte min blogg? Haha. MEN, om du nu skulle göra det så.. ja, varsegod älskling <3. Blir en rolig morgondag. I have this feelings, (y) Haha. Nä, om jag skulle sluta babbla på och göra nått vettigt. 
Som att?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback