HEEEEEEEELG

Gårdagen, en lika bra kväll som alltid med plast. Kom hem till sandra vid 7, förfestade & så där ett bra tag, sen cyklade vi ner till knutan. Miljoner skratt på vägen, och fie ramlade med cyklen mitt i gatan och skadade sin handled. Hahaha. Väl nere i stan kom vi på att vi hade glömt drickan hemma, så sandra & julia tog BUSSEN tillbaka och hämtade den. Medan dem gjorde det roade jag och fie oss inne på knutan med folk, HAHA. & så var vo inne på smajl och skulle pierca oss. Iallfall, så kom dem tillbaka och vi gick upp till mig. Min älskade tvättstuga var varm & go, så där satte vi oss ett tag innan tempan skulle öppna. När klockan var 11 gick vi till tempel och ställde oss i kö, men då ångrade jag mig & ville inte alls in där. Så emelie traskade ner till knutan för att ta bussen hem. På knutan satt veckans baby och väntade, så smart som man är satte jag mig bredvid honom. Pratade tillochmed, nananana. Stolt som fan, över mig själv. När jag kom hem tillbringade jag några timmar framför datorn. Som vanligt? Haha.


Idag ska jag bara ta det lugnt med familjen, I think. Vi får se senare hur allting blir.
Ska nog baka julsaker & sånt idag med.. Gott som fan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback