fest

Hinner skriva lite snabbt innan jag ska träffa plast & gå & äta.

Gårdagen, hahaha. Fyfan! Kvällen började med att vi gjorde fint i lokalen, drack och dansade lite. Vid halv 10 tiden började folket komma, helt plötsligt var lokalen fylld med folk som dansade och skrattade. Tiden gick, och vissa blev fullare än andra. HAHA. Minnesluckor x100. Men det är lugnt, äre fest så äre! Julia, hoppas du fick en bra kväll, för det fick iallfall jag. Haha. Var roligt folk, god dricka, lokal, musik, kan det bli bättre? Knappast. Slutade dock lite tråkigt, men så är det väl alltid antar jag. Tyckte dock att festen kunde fortsatt hela natten lång. Vid 3 tiden var jag i Laröd med Patrik. Tog taxi dit, & somnade typ direkt. Vaknade en gång i timmen, hela natten och morgonen. Men vad gör det? Sov ju med P <3. Vi har legat i sängen heela dagen, bara myst & glott tv (sovit). Blev hämtad vid halv 7 tiden av mamma och Roger. Var egentligen meningen att jag skulle gått på bio med plast idag, men vi ångrade oss och valde att käka tillsammans nånstans istället. En myskväll. <3

Förresten, jag funderar på ett nyktert nyår. Vad tror ni om det? Slippa bakfyllan som alla andra kommer ha dagen efter. Hade varit riktigt skönt! Tror nästan att jag ska satsa på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback