det är tisdag

Åh. Sovit riktigt länge inatt, typ från 11 till 9. Cirkus 10 timmar, SÅ SKÖNT!
Inte ofta det händer när jag ska gå i skolan, haha.
Drömde om att min klass var på resa i Australien, men det kan ha varit
Afrika också.. Lite snurrigt. Iallfall så var det helt underbart alltså. Shit.
Tror nästan att jag vaknade med ett leende. Kändes så iallfall.
När jag reste mig ur sängen var det mindre underbart, ont överallt.
Knäna, armbågarna, nacken och mensvärk.
Snälla, sug mig? Orkar faktiskt inte.

Idrott nu på morgonen också. Innebandy, kan bli kul.
Sen samhälle med Egil, massmedia snack & så.
Efter det matte i TVÅ timmar. Shiet, kom precis på att jag inte gjort matteläxan.
Bra Emelie! Very good.
Sen slutar jag. Halv 4 någon gång.
Ska träffa Lisette vid 4. Äntligen babe, ska bli jätte mys.

OCH JA. IMORGON ÄR DET LUSSEVAKA.
wiiiihue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback