look at that

hejs! var längesen jag skrev, känner jag..  vad har hänt sen jag skrev då? ;O
har tillbringar dom tre senaste kvällarna med fie. i förrgår kollade vi film, paris hilton
filmen & sånt mysigt (: igår var det minifest hos henne, blev roligare än förväntat faktiskt.
:D najs! och idag har vi käkat glass och myst runder i stan (: träffade sebbe och samme
ett tag också. festarna ;)  haha! annars har jag spenderat dagarna med mamma.. fikat,
väla osv. mysigt! mmh.. nu är det bara en vecka kvar till s och j kommer hem igen, <3<3
wiiih. i veckan har jag inte speciellt mkt planerat.. imorgon ska jag träffa lisette. :D och robin,
och david.. hm, hur ska detta gå ihopa? äh, det löser sig!  vill träffa angie imorgon också,
innan hon åker till grekis.. ÅH, avis är jag som fasen.  nu ska jag iaf glo film och så.
ha det naaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback