let's dance

suuuuuug! så trött jag är nu :/ men ändå fett på g, haha bra kombination.
har nyss varit och käkat med mamma på mezo (: mysigt!  jobbet gick okej,
var längesen jag jobbade så segade väl lide möööö. men annars  var det
PRECIS som vanligt - för lite folk. haha! lisette, mina kära kompis var där
också.. på jobbintervju :D hoppas du får jobbet älskling <3 hade varit fett
najs! jep, nu sitter jag här och väntar på att plast ska ringa. ska liksom träffa
dom i stan sen. eller skulle.. får se om jag orkar. men imorgon är det riktigt
jävla paaaaaardey som gäller! fyfan! inget mer jobb denna helgen heller.
åh! bästa helgen på länge ska detta bli. lalal. hm... känner att jag måste
summera min vecka, hur den kommer se ut och vad jag ska göra.

lördag (imorgon): till fredrik och lämna blommor. <3 sen träna med plast. på kvällen RÖÖÖJ!
söndag: softa ;b mys med nån, maybe. och plugga massa engelska och samhälle.
måndag: plugga turism och svenska. + träna.
tisdag: plugga turism och svenska. + träna.
onsdag: plugga turism. + träna.
torsdag: ? + träna.
sen helg igen :D
skriver + träna på alla dagar för jag inte vet exakt vilka dagar det bli träning och inte.
skriver mer om ett tag! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback