vattenpipa

tjuhu!
idag jobbade jag, halv 12 till halv 3 bara :) sen kom jag hem, klippte håret, duschade och fixade mig. sen stack jag och syrran och handlade åt mamma och till grillningen ikväll. jag, tim, lisette, ted, och tre till grillade på görningen ikväll. softish! kårv, hamburgare, chips, öl och vattenpipa. :D perfa! var liiiiiiiiite för kallt.. men det löste vi med typ 20 filtar, `HAHA. är iallfall hemma nu, redan (a). ska kolla prison break om typ en halvtimme, sen vettefasen? ville iaf inte missa det. imorgon blir det SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVA aslänge, sen typ fika och umgås med famlijen.  sen på kvällen kanske leka med ä l s k lingen, HOPPAS. hihi! saknar dina pussar, fastän jag pussade dig för typ... en halvtimme sen ´(a) hhi. äh, nu ska jag kolla på tv :D

p u s s.

Kommentarer
angelina säger:

åååååååååh prison break är så jävla störigt nu, dom kommer aldrig nånstans :/

2007-04-03 | 15:12:13
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback