tisdag

soooommar igen ;D haha. nej, men as fint väder :) och jag har lärt mig att bära 6 tallrikar som dom gör på restauranger :D + servera dricka från bricka och lägga för. nu gäller det bara att träna som fasen hemma, tills det sitter ;) hah. aja, har precis varit och köpt "matsäck" tills imorgon, ska till båstad och så med klassen. mysigt :) fast om det är dåligt väder ska jag inte gå! blöh. ska leka lekar också .. på en studiedag ;p gött rw.  ska till mezo ikväll med flicksen och fika igen. (: möjs. älskaaaar det! nä, nu ska jag göra någonting annat.   / e m e l i e.

valborg <3

Kommentarer
angie säger:

vad ska du göra på valborg!? :D

2007-04-25 | 09:34:12
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback