söndag

då var det söndag, igen ..
nu väntar en heeel vecka med skola, sen åker älsklingen på söndag. :( blöööh
i helgen har jag, varit på kalas hos tim, jobbat, grillat med tim, lisette, ted, sara och hannes,
och varit på underbara väla idag. köpte bara brus, förlåt jag kan inte sluta! usch.. och hm,
foundation, trosor och en klännig till mamsi. imorgon är det nationella i engelska! ooomg,
hoppas det går galant iaf. sen servering hela dagen lång. funny, or not. har precis käkat tacos,
muums! och duschat/peelat. ska strax smörja in myself i brus, sen fixa lite med håret och så.
i veckan ska jag, plugga, försöka fixa träningskort på aktiverum, sola, jobba, träffa älsk, och på
någon jädra dagutflykt med klassen på onsdag, som på tal om det egentligen vi är lediga på!
great liksom. nänä, så kan det vara. förhoppningsvis är det inte sååå jätte mycket prov kvar i
skolan. vet att vi har nationella i matte A och engelska A , och i spanska 3, sen har vi säkeeert
serveringsprov också. hoppas inte det blir fler! :o nä, nu ska jag fixa och så, innan klockan 8
för då ska jag kolla på dom smarta barnen på tvn, kommer inte ihåg vad programmet heter.

EM.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback