smile

h ejs a n.

idag hade vi först servering, och gissa vad? rektorn satte sig vid mitt bord denna gången också, fastän det inte ens var samma bord som jag hade förra gången. inte illa (; haha. sen hade vi matte, gick som vanligt.. åt pipan! sen slutade vi, vid kvart över 3.  cyklade hem, bytade om och cyklade till jobbet. så sjuuukt tråkigt alltså. önskar jag inte hade behövt jobba.. men men. kom hem typ kvat i 8. suttit här sen dess (a) ska snart plugga och fixa lite, sen sova goooott i min säng. fick nytt STORT täcke av mamma nyss, alltså.. det är verkligen jättestort :) hihi, mysigt. imorgon ska jag softilera hela dagen, vad jag vet änsålänge iallfall. ska till skolan, sen plugga, hm.. det var ngt mer. jo, förhoppningsvis sola :D  kanske träffa girlsen också, saknar er! <3<3 på torsdag ska jag till väla/stan med lisette och köpa present till nutte. problemet är.. VAD SKA JAG KÖPA? panik på fördelesedagspresenter till killar. någon som har ett förslag att dela med sig av, hör av er såfall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback