pardey

har inte mått såhär dåligt på sjuuuukt länge, fyfaaaan.
efter jag hade varit på kalajs stack jag, tim, jimman och maijko till angie. när vi kom dit,
var det bara vi, hon, alex och emil där. men det gjorde inget, hade as kul ändå.. :D
spelade massa drick spel och sånt, sen kom challe och kim också.
och lite senare, jenny, emma och någon annan. och ja, några andra killar.
hade skit kul, tills jag märke hur dåligt jag mådde, och tills tim också började må dåligt.
usch! tog hand om min älskling, ringde hans föräldrar och så.. dom kom och hämtade oss,
körde hem tim och sedan mig. jag somnade på dirren! ( efter jag spytt :\ ) och vaknade igen
vid 6, då jag var tvungen att spy igen. HATAR DET! mamma berättade för mig att jag råkat
släppa ut min kära katt i trapphuset, så han hade suttit där utanför dörren i 4 timmar.
BRAAAAA emelie! ;p awhi. iaf, somnade om och vaknade vid 11. låg i sängen till typ 1,
då julia kom hit. vi skulle plugga matte men lyckades inte speciellt bra, tack vare mig (a)
så julia cyklade hem igen och jag vilade lite. nu är klockan typ 4, och jag mår fortfarande skit.
puh, inget mer drickande på ett väldigt lååååååångt tag iallfall.

tack för en rolig fest annars lina :D <3<3

nu ska jag fixa till mig lite halvt, eftersom jag ska till mormor på middag. kan det bli bättre? :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback