gracias, por supuesto.

hahha, oja, så fel det kan bli!

hade nationella idag, gick ok. sen hade vi servering på parapeten, skoj skoj.
efter skolan gick jag med nutti i stan en runda och så.. träffade rubinen och
hannes the applehimself. nu är jag hemma och softar, ska ner på det nya
fiket vid 6 med julia, julia och fie. belissmo elr vad det heter. aaaaaas mysigt!
wei. imorgon har vi servering igen, sen ska jag köpa jädrans matsäck, till vår
"urflykt" på onsdag. NÄR ALLA ANDRA ÄR LEDIGA! jävla piss. menmen, får se
hur det blir med det. på onsdag ska jag leka med timmsan, och torsdag, fredag
och lördag ska jag jobba. påtal om det, lön på onsdag :D greeeat! och ikväll ..
sorligt men sant, det är sista avsnittet av prison breako. gah, :( hoppas det slutar
bra! fastän det tror jag inte.. som vanligt.

kollade precis ut genom fönstret, och till min stora förvånad är det sol och nästan
molnfritt, :D:D ska bli fint väder i veckan. sommarkläderna på, och hela livet leker!

i miss you, beautiful liar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback