glaaaaassigt

ska snart gå och lägga mig, men tänkte skriva nån rad först.. idag har jag varit i skolan, softi. åt sånn ben&jerry's glass, new york ngt, men omg så god den var istället! iiiiiiih sen har jag städat heeela rummet, + fixat min garderob och mina lådor med kläder i. har alldeles för mkt kläder som jag inte använder alltså.. piuh! äh. sen fikade jag med julia och julia på mezo. satt ute och mös med filtarna, <3<3  älska! imorgon ska jag till väla med lisette :) saknar dig gums. sen på fredag kalajs hos tim.. och på jobba på lördag, sen fira tim och joel och sånt. sen jobba söndag också. 

saknar väldigt många personer just nu, självklart min pojkvän.. och min pappa, plastico, lisette, lina & co. ska bli såå skönt med helg, så man förhoppningsvis kan träffa alla <3

har inte så mycket att skriva mer.. inte just nu iallfall. elr jo, egentligen.. men får skriva mer imorgon, pallar inte nu.

tjohejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback