båstad

skrev ett lååångt inlägg innan, men råkade trycka någonstans - och det försvann! örk.

idag har smhr1a och b varit i båstad på "klassresa", vi samlades klockan 8:15 på
skolan. bussen kom och hämtade oss, (as snäll bbusschaufför) och vi körde iväg.
första stoppet var margeretestorp elr vad det heter.. fick fika och sånt där, och så
gick vi en rundvandring + att vi fick massa information om hotellets historia. as fint
var där (: sånt gammeldags. sen var det dags att åka vidare, to båstad! älskade båstad.
stoppade vid skansenhotellet, där vi delades upp i två olika grupper. turismerna i ena,
hotellerna i andra :) så fick vi två olika föredrag. ett om blå hall, aaas intressant. verkar
vara ett skit roligt jobb :D geeeeemig! sen ett om hotellskansen i allmänhet. var mycket
roligare än jag hade förväntat mig iallfall. sen fick vi käka lunchis.  muuums! efter det
delade vi in i grupper, igen. så skulle vi gå runt i båstad och hitta/göra olika saker ;D
typ, fotta en man med mustasch, fottas tillsammans med någon i uniform och sånt..
och så passade vi på att kränga go' glass :DD hihi!  sen åkte vi hemåt.. när jag kom
hem var jag sjuuuekt trött och allt var bara blöh. mamma försökte med allt, "åk till tim"
"vill du att jag ska köpa med hem mat?" och blabla. men icke! till sist sa hon "kom, vi
går till h&m"  ooooch ett sånt erbjudande kan man inte motstå. så jag följde med snällt ;D
köpte vita leggings, hårband, två klänningar, två toppar/linnen. hm, vad det nog ingenting
mer.. elrjo, ett par skor på barnavdelningen - svarta ballerina med vit rosett. :D jepp, så
var lönen slut! haha, skoja. nu kommer snart my dear och ska sova här. mööjs!

imorgon ska jag till duktårn och kolla mina ben :/  har maybe fått vattenkoppor
eller något annat äckligt. ska kolla munnen också, stackars mig. :(

ha det bra. / e m e lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback